dinsdag 2 februari 2010

AZ en Labi Siffre

L.S.,

Beste Labi, Tom zou graag willen weten hoe het met jou en mij Adri Z. geboren te M. is vergaan. Ik ben, zoals je weet die jongen die van de 4e klas lagereschool direct naar de "grote school" is gegaan zoals mijn klasgenootjes jaloers opmerkten. Ik kon er ook niets aan doen dat ik zo ontzettend goed kon leren. Ik ken jou nog wel. Je maakte muziek en kwam zelfs in de Top 40 terecht met een van je liedjes. Het was geloof ik een protestlied tegen de apartheid in Zuid-Afrika?! Heette het niet: ">"(Something Inside) So Strong?" Ik kan het me nog goed herinneren, het was ergens in 1987 of 1988. 1987? Precies. Ik denk dat we Tom maar even in het ongewisse moeten laten over wat er met ons gebeurd is, bovendien met de huidige communicatiemiddelen moet het toch niet zo heel moeilijk zijn om dat te achterhalen? Toen ik jouw naam intikte, kreeg ik verscheidene pagina's met informatie over Labi Siffre. Mijn naam is echter wat moeilijker te vinden. We laten het hierbij. Ik wens je veel geluk toe in je verdere leven en laat eens wat van je horen.

Met vriendelijke groet,

Adri

Uitleg: Ik (Tom) was vannacht om 02.00 uur klaarwakker. Tijdens de onrustige periode die daarop volgde, speelden twee namen door mijn hoofd nl. die van Labi Siffre en mijn vroegere klasgenootje Adri Z. Ik wilde dolgraag weten wat er van die twee mensen terecht is gekomen (vraag me niet waarom). Inderdaad, het is net zoals Adri aan Labi vertelde, over Labi zijn verschillende pagina's te vinden (google). Ik ben echter nog niet achter het leven van Adri gekomen, maar dat moet met de huidige middelen niet zo heel moeilijk zijn, toch?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten